Posiadasz własną firmę? Wiesz, jak Twoi potencjalni klienci szukają Twojej oferty w internecie? Jakich używają słów kluczowych i gdzie szukają? Chcesz dowiedzieć się, co widzą w wyszukiwarce? Jak oceniają Twoją stronę? Czy jest przyjemna w odbiorze i łatwa w obsłudze? Czy wiedzą co mogą kupić/zrobić na Twojej stronie? Dowiedz się tego wszystkiego za pomocą naszego raportu. Sprawdzimy to wszystko, oraz podamy wytyczne, dzięki którym będziesz mógł w prosty sposób dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów i zachęcić ich do skorzystania z Twojej oferty. Co badamy w Audycie Eksperckim?

Użyteczność i czytelność

  • responsywność - sprawdzimy, czy witryna spełnia aktualnie obowiązujące standardy projektowania stron www;
  • użyteczność - dowiemy się, czy strona jest zgodnia z zasadami Web Usability;
  • content - zbadamy, czy treść zamieszczona w serwisie jest zrozumiała i czytelna;
  • funkcjonalność - sprawdzimy, czy witryna jest prosta i przyjazna w obsłudze.

Konkurencyjność i spójność wizerunkowa

  • konkurencyjność - sprawdzimy, jak strona wypada na tle witryn konkurencyjnych;
  • konwersja - zbadamy, jakie podjąć działania, by zwiększyć ruch na stronie;
  • potencjał biznesowy - dowiemy się, czy strona zawiera jasny i zachęcający przekaz wizerunkowy;
  • design - zbadamy, czy szata graficzna przekłada się pozytywnie na wizerunek firmy w internecie.

Analiza SEO

  • prawidłowe meta tagi - przeanalizujemy meta tagi: opisy, tytuły – unikalność a także dobór i nasycenie słów kluczowych na stronie;
  • znaczniki - zbadamy obecność: H1, H2, H3, bold, strong;
  • index google - sprawdzimy w Google: czy wszystkie interesujące nas podstrony są w bazie Google, czy istnieją inne błędy, blokowanie prywatnych treści do indexacji;
  • zagęszczanie słów kluczowych - sprawdzimy występowanie słów kluczowych, przeanalizujemy linki wychodzące;
  • struktura linkowania wewnętrznego - zbadamy, czy strona posiada dobrą i przejrzysta hierarchia linków;
  • inne informacje - sprawdzimy obecność strony w popularnych wyszukiwarkach np. WP, Onet, Google; prezentacja firmy w Google Maps (wizytówka miejsca); raport z obecnych pozycji w wyszukiwarce dla wybranych słów kluczowych.

Cena: 300 zł netto


Zdecydowałeś się?

Zamów

Chcesz o coś zapytać?

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?

Audyt - częste pytania