Chcesz dowiedzieć się, jak Twoja strona jest postrzegana przez odbiorców w intercenecie? Czy łatwo ją znaleźć i czy jest przyjemna w obsłudze? Chciałbyś wiedzieć, kim są i skąd pochodzą Twoi klienci, żeby zwiększyć sprzedaż? Wyeliminuj słabsze strony serwisu i wyprzedź konkurencję.Spraw, aby korzystanie z Twojej strony było przyjemne i intuicyjne.
Co badamy w Audycie Kompleksowym?

Analiza SEO

  • Analiza kodu źródłowego i Skryptów - zgodność ze wskazówkami Google i z przyjętym standardami;
  • Analiza zabezpieczeń - podstawowa analiza bezpieczeństwa, podatność na sp;
  • Analiza linków zewnętrznych - ilość oraz powiązanie tematyczne;
  • Analiza linków wewnętrznych - zagęszczenie i poprawność osadzenia
  • Analiza plików strony - robot, sitemap, strony błędów i komunikatów, mapa
  • Analiza negatywnie działających mechanizmów - okna pup-up, linki do stron banowanych i nietematycznych
  • Analiza pod kątem pozycjonowania strony - spójność słów kluczowych, treści strony
  • Analiza sekcji head - mata Tagi, tytuł stron, opis strony, słowa kluczowe
  • Czas ładowania
  • Waga strony i czas kompletnego załadowania plików

Analiza estetyki i funkcjonalności strony

  • Grafika stron - kolorystyka, wygląd i spójność rozmiarów i kolorów;
  • Rozmieszczenie kluczowych elementów strony - content, menu, logo, treść, nagłówek i stopka;
  • Rozpoznawalność kluczowych elementów strony - przejrzystość nawigacj, czytelność oferty;
  • Jakość przekaz informacji i treści - czytelność, ilość i jakość
  • Funkcjonalność - koszyk, wyszukiwarka, kategorie produktów
  • Istotne elementy - regulamin, kontakt, warunki dostawy, płatności

Cele biznesowe i konwersja

  • Analiza słów kluczowych - frazy powiązane z ofertą sklepu internetowego;
  • Aktualna pozycja w rankingu wyszukiwarki Google - aktualna pozycja i forma wyświetlana;
  • Analiza treści pod względem słów kluczowych - zagęszczenie, jakość, dopasowanie i spójność;
  • Żródła pozyskania wejść - analiza najskuteczniejszych źródeł pozyskania wejść
  • Żródła pozyskania sprzedaży - analiza najskuteczniejszych źródeł pozyskania sprzedaży
  • Funkcjonalność strony a cele marketingowe - funkcjonalność wspierająca sprzedaż i komunikację
  • Analiza ruchu na stronie
  • Analiza konkurencyjności strony www

Cena: 600 zł netto


Zdecydowałeś się?

Zamów

Chcesz o coś zapytać?

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?

Audyt - częste pytania