Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Czy ruch na Twojej stronie jest niski? Borykasz się z kiepskimi wynikami i niską efektywnością swoich działań? Pozwól jednej z najlepszych agencji SEO przeprowadzić specjalistyczny audyt Twojej witryny, zidentyfikować problemy, wskazać niedociągnięcia oraz opracować spersonalizowaną strategię, która poprawi widoczność Twojego biznesu w internecie.

Czym jest audyt SEO?

Audyt pozwala zlokalizować wszystkie większe i mniejsze usterki w witrynie, które wpływają na obniżenie jej pozycji w rankingach wyszukiwarek. Analiza składa się z kilku etapów, w tym oceny procesów przeszukiwania i indeksowania przez wyszukiwarki, eliminacji przekierowań, sprawdzania duplikatów treści oraz poprawności kodu źródłowego. Celem tych działań jest poprawa struktury i jakości strony, co zapewni wyższe pozycje w Google.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Audyt Jaworzno


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Oferta na audyt SEO

    Bez przeprowadzenia szczegółowej analizy trudno jest odkryć ewentualne słabe punkty, które mogą obniżać pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo, trudności mogą wystąpić przy ocenie funkcjonalności strony z perspektywy jej użytkowników. Dlatego audyt SEO jest niezbędnym krokiem, szczególnie jeśli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin i przyciągnąć nowych użytkowników.

    Analiza on-page

    Każdy element, każda sekcja i podstrona Twojej witryny mogą wpływać na jej sukces lub porażkę. Audyt on-page umożliwia szczegółowe przyjrzenie się wielu wskaźnikom i ocenę różnych aspektów. W trakcie analizy zwracamy uwagę na m.in.: strukturę URL, dane meta, jakość treści, dobór słów kluczowych, zachowanie odwiedzających oraz strukturę strony. Takie techniczne sprawdzenie dostarcza informacji, które komponenty działają efektywnie, a które wymagają poprawek.

    Analiza off-page

    Ten segment audytu koncentruje się na ocenie widoczności Twojej witryny w sieci. Jakość i reputacja witryny w internecie mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej marki. Zbadamy profil linków prowadzących do Twojej strony, ocenimy ich liczbę oraz sprawdzimy, czy pochodzą z wiarygodnych źródeł. Zidentyfikujemy potencjalnie szkodliwe linki zewnętrzne i doradzimy, jak je usunąć lub zablokować. Nasze doświadczenie w tym zakresie sprawia, że możesz spokojnie powierzyć nam troskę o Twoją witrynę.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami