Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Twoja strona internetowa nie generuje odpowiedniego ruchu? Rezultaty Twoich działań marketingowych są poniżej oczekiwań? Daj szansę jednej z wiodących agencji SEO, która przeprowadzi szczegółowy audyt Twojej witryny. Znajdziemy wszelkie nieprawidłowości, wskażemy obszary wymagające poprawy i opracujemy strategię skrojoną na miarę Twoich potrzeb, abyś mógł skutecznie zaistnieć w sieci.

Audyt SEO – dlaczego jest kluczowy?

Audyt SEO to proces diagnozowania problemów na stronie, które mogą wpływać na jej niskie wyniki w wyszukiwarkach. Sprawdzamy indeksowanie, naprawiamy błędne przekierowania, eliminujemy duplikaty treści i optymalizujemy kod źródłowy. Celem jest poprawa jakości witryny, co przekłada się na wyższe pozycje w Google i lepszą widoczność.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Audyt Łomża


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Oferta na audyt SEO

    Bez rzetelnej analizy trudno stwierdzić, czy Twoja witryna posiada jakieś braki lub błędy, które negatywnie wpływają na jej pozycję w wyszukiwarce. Niełatwo też ocenić jej przyjazność dla użytkowników. Właśnie dlatego audyt jest niezbędnym krokiem, jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć nowych klientów.

    Analiza on-page

    Każdy element Twojej strony może zadecydować o jej powodzeniu – albo przyczynić się do jej niepowodzenia. Audyt on-page umożliwia sprawdzenie takich aspektów, jak struktura URL, meta dane, jakość contentu, słowa kluczowe, zachowanie użytkowników czy budowa strony. Dzięki temu dowiesz się, co wymaga optymalizacji.

    Analiza off-page

    Ten etap koncentruje się na tym, jak Twoja witryna postrzegana jest w internecie. Analizujemy profil linków przychodzących, ich ilość oraz wartość, jaką wnoszą. Wskażemy niebezpieczne linki i zaproponujemy działania, które pomogą w ich neutralizacji. Z naszą pomocą Twoja strona zyska lepszą reputację online.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami