Ruch na Twojej witrynie jest mały? Borykasz się ze słabymi wynikami, niską wydajnością swoich działań? Pozwól, że jedna z najlepszych agencji SEO przeprowadzi specjalistyczny audyt Twojej strony, zdiagnozuje problemy, wskaże niedociągnięcia i opracuje indywidualną strategię, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.
Czym są audyt SEO?
Audyt pozwala wyłowić wszystkie duże i małe usterki w witrynie, które wpływają na obniżenie jej wartości w rankingach pozycjonowania. Sama analiza obejmuje kilka etapów, w tym ocenę procesów przeszukiwania i indeksowania przez wyszukiwarki, eliminację przekierowań, sprawdzanie duplikatów treści czy poprawności kodu źródłowego. Cel tych działań jest jeden: poprawa struktury i jakości strony, a przez to zapewnienie wyższych pozycji w Google.
Bez dogłębnej analizy trudno zidentyfikować, czy istnieją słabe punkty, problemy obniżające pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki. Ciężko też ocenić jej funkcjonalność dla samych użytkowników. Audyt okazuje się więc niezbędny, zwłaszcza jeśli chcemy poprawić ruch na stronie i przyciągnąć nowych odbiorców.
Każdy szczegół, każda część, każda podstrona Twojej witryny może pracować na jej sukces, ale może też okazać się przyczyną jej porażki. Audyt on-page pozwala przyjrzeć się licznym wskaźnikom, wziąć pod uwagę różne kryteria. W trakcie analizy sprawdza się między innymi elementy, takie jak: struktura URL, meta dane, jakość contentu, słowa kluczowe, zachowania użytkowników, budowa i inne. Takie techniczne badanie daje wgląd w to, które komponenty działają właściwie, a które należy poprawić.
Ten składnik audytu opiera się przede wszystkim na sprawdzeniu, jak dana witryna jest widziana w sieci. Jej jakość i pozycja w przestrzeni Internetu mają znaczenie dla powodzenia Twojej marki. Sprawdzimy profil linków kierujących do strony, ocenimy, ile ich jest i czy prowadzą z zaufanych, wartościowych źródeł. Wytypujemy zewnętrzne linki potencjalnie niebezpieczne i wskażemy, jak je dezaktywować lub usunąć. Zajmujemy się tym na co dzień, dlatego bez obaw możesz powierzyć swoją witrynę w nasze ręce.
Skontaktuj się z namiPrzyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.
W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.
W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.
Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.
Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.
Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.
Zamówione tam pozycjonowanie strony firmy zaczyna przynosić zamierzony efekt. Wzrasta liczba odwiedzających, więcej osób dzwoni z pytaniami o ofertę. Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Wycena podesłana w czasie krótszym niż doba czyli tak jak jest napisane na ich stronie. To pierwszy plus. Drugi jest taki, że po pewnym czasie jaki trzeba odczekać faktycznie widać jest efekty tego pozycjonowania. Czyli działają jak należy.
Uczestniczę w programie partnerskim, opcja jawna. Polecam się zainteresować, ciekawie to wymyślili.
Korzystam z usług IcomSEO i jestem bardzo zadowolona. Moja strona zyskuje coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a ruch rośnie :) To profesjonaliści, którzy mają kilkanaście lat doświadczenia w pozycjonowaniu, a przynajmniej tak napisali na swojej stronie :D Fakt, faktem - sprawdzają się i ich działania są skuteczne, polecam!
Potwierdzam, solidna firma. Kierując się pozytywnymi opiniami znalezionymi w internecie zdecydowałem się zamówić w Icom SEO pozycjonowanie mojego sklepu. Sam kontakt z tą firmą bezproblemowy, zawsze można się dodzwonić i dopytać o szczegóły. Podsumowując- zdecydowanie można im zaufać.
Sklep, który prowadzimy z mężem zyskuje cały czas nowych klientów. A to dzięki wypozycjonowaniu go. Z czasem będzie na pewno jeszcze lepiej. Na pewno było warto zainwestować w pozycjonowanie.
Warto wykupić usługę pozycjonowania. Klienci częściej znajdują stronę w Internecie i częściej dzwonią. Jestem zadowolony, bo widzę efekty. Podoba mi się system rozliczania opłat. Polecam.
Na tą firmę trafiłam z polecenia kolegi, który zamówił u nich pozycjonowanie swojego sklepu i był bardzo zadowolony z wyników. Ja też nie mam powodów do narzekań:):) Oprócz skuteczności pozycjonowania można wspomnieć o tym, że nie ma żadnych problemów z kontaktem z tą firmą, zarówno mailowym jak i telefonicznym. Jeśli pojawiają się wątpliwości, zawsze można je od razu wyjaśnić. Także same plusy :)
Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?
Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.
Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.
Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.