Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Ruch na Twojej witrynie jest mały? Borykasz się ze słabymi wynikami, niską wydajnością swoich działań? Pozwól, że jedna z najlepszych agencji SEO przeprowadzi specjalistyczny audyt Twojej strony, zdiagnozuje problemy, wskaże niedociągnięcia i opracuje indywidualną strategię, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.

Czym są audyt SEO?

Audyt pozwala wyłowić wszystkie duże i małe usterki w witrynie, które wpływają na obniżenie jej wartości w rankingach pozycjonowania. Sama analiza obejmuje kilka etapów, w tym ocenę procesów przeszukiwania i indeksowania przez wyszukiwarki, eliminację przekierowań, sprawdzanie duplikatów treści czy poprawności kodu źródłowego. Cel tych działań jest jeden: poprawa struktury i jakości strony, a przez to zapewnienie wyższych pozycji w Google.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Ile kosztuje audyt SEO i co zawiera


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Oferta na audyt SEO

    Bez dogłębnej analizy trudno zidentyfikować, czy istnieją słabe punkty, problemy obniżające pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki. Ciężko też ocenić jej funkcjonalność dla samych użytkowników. Audyt okazuje się więc niezbędny, zwłaszcza jeśli chcemy poprawić ruch na stronie i przyciągnąć nowych odbiorców.

    Audyty oferowane przez IcomSeo

    Analiza on-page

    Każdy szczegół, każda część, każda podstrona Twojej witryny może pracować na jej sukces, ale może też okazać się przyczyną jej porażki. Audyt on-page pozwala przyjrzeć się licznym wskaźnikom, wziąć pod uwagę różne kryteria. W trakcie analizy sprawdza się między innymi elementy, takie jak: struktura URL, meta dane, jakość contentu, słowa kluczowe, zachowania użytkowników, budowa i inne. Takie techniczne badanie daje wgląd w to, które komponenty działają właściwie, a które należy poprawić.

    Analiza off-page

    Ten składnik audytu opiera się przede wszystkim na sprawdzeniu, jak dana witryna jest widziana w sieci. Jej jakość i pozycja w przestrzeni Internetu mają znaczenie dla powodzenia Twojej marki. Sprawdzimy profil linków kierujących do strony, ocenimy, ile ich jest i czy prowadzą z zaufanych, wartościowych źródeł. Wytypujemy zewnętrzne linki potencjalnie niebezpieczne i wskażemy, jak je dezaktywować lub usunąć. Zajmujemy się tym na co dzień, dlatego bez obaw możesz powierzyć swoją witrynę w nasze ręce.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami