Czy zauważyłeś, że ruch na Twojej stronie jest ograniczony? Czy masz trudności z osiągnięciem satysfakcjonujących wyników i efektywności w działaniach online? Nie trać nadziei, możemy Ci pomóc. Pozwól, że jedna z wiodących agencji SEO przeprowadzi specjalistyczny audyt Twojej witryny. Zdiagnozujemy wszelkie problemy, wskażemy niedoskonałości i opracujemy spersonalizowaną strategię, która zwiększy widoczność Twojego biznesu w sieci.
Ale czym dokładnie jest audyt SEO?
To kompleksowa analiza, która pozwala wyłapać zarówno duże, jak i małe niedociągnięcia w Twojej witrynie, wpływające na jej wartość w rankingach wyszukiwarki. Proces obejmuje kilka etapów, takich jak ocena procesów przeszukiwania i indeksowania przez wyszukiwarki, eliminacja przekierowań, sprawdzanie duplikatów treści oraz weryfikacja poprawności kodu źródłowego. Celem tych działań jest jedno – poprawa struktury i jakości Twojej witryny, co przekłada się na uzyskanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Bez gruntownej analizy trudno zauważyć słabe punkty i problemy, które mogą obniżyć pozycję Twojej witryny w rankingach wyszukiwarek. Ocena funkcjonalności dla użytkowników jest równie istotna, lecz często trudna do osiągnięcia. Dlatego audyt staje się nieodzowny, szczególnie gdy chcesz zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć nowych użytkowników.
Analiza on-page
Każdy detal, każda część, każda podstrona Twojej witryny może przyczynić się do jej sukcesu, ale również stać się przyczyną niepowodzenia. Audyt on-page pozwala nam przyjrzeć się wielu wskaźnikom, biorąc pod uwagę różne kryteria. Podczas analizy sprawdzamy elementy takie jak: struktura URL, meta dane, jakość treści, słowa kluczowe, zachowania użytkowników, oraz budowa i inne. Dzięki temu technicznemu badaniu uzyskujemy wgląd w to, które elementy działają prawidłowo, a które wymagają poprawy.
Analiza off-page
Ten element audytu opiera się głównie na sprawdzeniu, jak Twoja witryna jest postrzegana w sieci. Jakość i pozycja Twojej strony w przestrzeni internetowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej marki. Przeanalizujemy profil linków prowadzących do Twojej witryny, ocenimy ich liczbę oraz jakość, sprawdzimy czy pochodzą one z zaufanych i wartościowych źródeł. Wytypujemy również zewnętrzne linki potencjalnie szkodliwe i wskażemy, jak je dezaktywować lub usunąć. Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalizmowi możesz być pewien, że Twoja witryna jest w dobrych rękach.
Skontaktuj się z namiPrzyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.
W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.
W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.
Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.
Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.
Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.
Zamówione tam pozycjonowanie strony firmy zaczyna przynosić zamierzony efekt. Wzrasta liczba odwiedzających, więcej osób dzwoni z pytaniami o ofertę. Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Wycena podesłana w czasie krótszym niż doba czyli tak jak jest napisane na ich stronie. To pierwszy plus. Drugi jest taki, że po pewnym czasie jaki trzeba odczekać faktycznie widać jest efekty tego pozycjonowania. Czyli działają jak należy.
Uczestniczę w programie partnerskim, opcja jawna. Polecam się zainteresować, ciekawie to wymyślili.
Korzystam z usług IcomSEO i jestem bardzo zadowolona. Moja strona zyskuje coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a ruch rośnie :) To profesjonaliści, którzy mają kilkanaście lat doświadczenia w pozycjonowaniu, a przynajmniej tak napisali na swojej stronie :D Fakt, faktem - sprawdzają się i ich działania są skuteczne, polecam!
Potwierdzam, solidna firma. Kierując się pozytywnymi opiniami znalezionymi w internecie zdecydowałem się zamówić w Icom SEO pozycjonowanie mojego sklepu. Sam kontakt z tą firmą bezproblemowy, zawsze można się dodzwonić i dopytać o szczegóły. Podsumowując- zdecydowanie można im zaufać.
Sklep, który prowadzimy z mężem zyskuje cały czas nowych klientów. A to dzięki wypozycjonowaniu go. Z czasem będzie na pewno jeszcze lepiej. Na pewno było warto zainwestować w pozycjonowanie.
Warto wykupić usługę pozycjonowania. Klienci częściej znajdują stronę w Internecie i częściej dzwonią. Jestem zadowolony, bo widzę efekty. Podoba mi się system rozliczania opłat. Polecam.
Na tą firmę trafiłam z polecenia kolegi, który zamówił u nich pozycjonowanie swojego sklepu i był bardzo zadowolony z wyników. Ja też nie mam powodów do narzekań:):) Oprócz skuteczności pozycjonowania można wspomnieć o tym, że nie ma żadnych problemów z kontaktem z tą firmą, zarówno mailowym jak i telefonicznym. Jeśli pojawiają się wątpliwości, zawsze można je od razu wyjaśnić. Także same plusy :)
Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?
Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.
Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.
Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.