Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Czy Twoja witryna mało się rusza w sieci? Zmagasz się z wynikami poniżej oczekiwań, a działania wydają się przynosić marne efekty? Pozwól, że jedna z czołowych agencji SEO przeprowadzi dla Ciebie wyjątkowy audyt. Nasza specjalistyczna analiza wskaże niedoskonałości, zdiagnozuje problemy i opracuje spersonalizowaną strategię, która odmieni losy Twojego biznesu w wirtualnym świecie.

Co to jest audyt SEO?

To dogłębna kontrola, która wyłapuje nawet najmniejsze usterki na Twojej stronie, wpływające na jej wartość w rankingach wyszukiwarek. Nasza analiza przechodzi przez wiele etapów, sprawdzając procesy indeksowania, eliminując przekierowania, detektując duplikaty treści i oceniając kod źródłowy. Wszystko po to, by poprawić strukturę i jakość Twojej strony, co z kolei przyczyni się do osiągnięcia wyższych pozycji w wynikach Google.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Audyt Bielsko-Biała


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Oferta na audyt SEO

    Bez gruntownej analizy trudno odnaleźć słabe punkty, te drobne problemy, które potrafią zaszkodzić pozycji Twojej witryny w rankingach wyszukiwarek. Również ocena jej użyteczności dla użytkowników staje się wyzwaniem. Dlatego niezwykle istotny staje się audyt, szczególnie w kontekście poprawy ruchu na stronie i przyciągnięcia nowych odbiorców.

    Analiza on-page

    Każdy szczegół, każda sekcja, każda podstrona Twojej witryny może być kluczem do sukcesu lub przyczyną niepowodzenia. Audyt on-page to dogłębne badanie, które bada wiele wskaźników, bierze pod uwagę różne kryteria. W trakcie tej analizy analizujemy elementy, takie jak: struktura URL, meta dane, jakość treści, słowa kluczowe, zachowania użytkowników, budowa strony i wiele innych. Dzięki temu technicznemu badaniu możemy zidentyfikować, które elementy działają poprawnie, a które wymagają poprawy.

    Analiza off-page

    Ten aspekt audytu koncentruje się na badaniu widoczności Twojej witryny w sieci. Jakość i pozycja Twojej strony w Internecie mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej marki. Analizujemy profil linków prowadzących do Twojej strony, oceniamy ich ilość i pochodzenie, sprawdzamy, czy pochodzą one z wiarygodnych, wartościowych źródeł. Identyfikujemy także potencjalnie szkodliwe linki i sugerujemy sposoby ich dezaktywacji lub usunięcia. Dzięki naszemu doświadczeniu możesz być pewny, że Twoja witryna jest w dobrych rękach.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami