Masz wrażenie, że ruch na Twojej stronie jest zbyt niski? Wyniki pozostawiają wiele do życzenia, a działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanych efektów? Skorzystaj z pomocy ekspertów! Nasza agencja SEO, uznawana za jedną z najlepszych w branży, przeprowadzi dokładny audyt Twojej strony. Zdiagnozujemy problemy, wyłapiemy wszystkie niedociągnięcia i stworzymy spersonalizowaną strategię, która pomoże zwiększyć widoczność Twojej marki w sieci.
Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej, której celem jest wykrycie wszelkich usterek i problemów wpływających na jej pozycjonowanie. W ramach audytu analizujemy procesy związane z indeksowaniem przez wyszukiwarki, naprawiamy błędne przekierowania, sprawdzamy duplikaty treści oraz analizujemy poprawność kodu. Efekt? Ulepszona struktura i jakość strony, a co za tym idzie – wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
Bez szczegółowej analizy ciężko jest zidentyfikować, czy na Twojej stronie internetowej występują problemy, które obniżają jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Trudno również ocenić, jak witryna spełnia oczekiwania użytkowników. Audyt jest zatem niezbędny, jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć nowych klientów.
Analiza on-page
Każdy element Twojej witryny, niezależnie od jego rozmiaru, może być kluczowy dla jej sukcesu lub przyczynić się do porażki. Audyt on-page dokładnie analizuje takie elementy jak struktura adresów URL, meta dane, jakość treści, dobór słów kluczowych, a także zachowania użytkowników i konstrukcję techniczną strony. Ta analiza dostarcza wiedzy o tym, co działa dobrze, a co wymaga poprawy, aby poprawić wydajność i ranking strony.
Analiza off-page
Ten element audytu ocenia, jak Twoja witryna jest postrzegana w przestrzeni online. Sprawdzamy profil linków prowadzących do strony, analizujemy ich liczbę oraz jakość, a także ich źródła. Wyłapujemy potencjalnie szkodliwe linki i proponujemy działania w celu ich usunięcia. Dzięki naszemu doświadczeniu Twoja strona będzie właściwie zarządzana, co przyczyni się do poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Skontaktuj się z namiPrzyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.
W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.
W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.
Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.
Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.
Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.
Zamówione tam pozycjonowanie strony firmy zaczyna przynosić zamierzony efekt. Wzrasta liczba odwiedzających, więcej osób dzwoni z pytaniami o ofertę. Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Wycena podesłana w czasie krótszym niż doba czyli tak jak jest napisane na ich stronie. To pierwszy plus. Drugi jest taki, że po pewnym czasie jaki trzeba odczekać faktycznie widać jest efekty tego pozycjonowania. Czyli działają jak należy.
Uczestniczę w programie partnerskim, opcja jawna. Polecam się zainteresować, ciekawie to wymyślili.
Korzystam z usług IcomSEO i jestem bardzo zadowolona. Moja strona zyskuje coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a ruch rośnie :) To profesjonaliści, którzy mają kilkanaście lat doświadczenia w pozycjonowaniu, a przynajmniej tak napisali na swojej stronie :D Fakt, faktem - sprawdzają się i ich działania są skuteczne, polecam!
Potwierdzam, solidna firma. Kierując się pozytywnymi opiniami znalezionymi w internecie zdecydowałem się zamówić w Icom SEO pozycjonowanie mojego sklepu. Sam kontakt z tą firmą bezproblemowy, zawsze można się dodzwonić i dopytać o szczegóły. Podsumowując- zdecydowanie można im zaufać.
Sklep, który prowadzimy z mężem zyskuje cały czas nowych klientów. A to dzięki wypozycjonowaniu go. Z czasem będzie na pewno jeszcze lepiej. Na pewno było warto zainwestować w pozycjonowanie.
Warto wykupić usługę pozycjonowania. Klienci częściej znajdują stronę w Internecie i częściej dzwonią. Jestem zadowolony, bo widzę efekty. Podoba mi się system rozliczania opłat. Polecam.
Na tą firmę trafiłam z polecenia kolegi, który zamówił u nich pozycjonowanie swojego sklepu i był bardzo zadowolony z wyników. Ja też nie mam powodów do narzekań:):) Oprócz skuteczności pozycjonowania można wspomnieć o tym, że nie ma żadnych problemów z kontaktem z tą firmą, zarówno mailowym jak i telefonicznym. Jeśli pojawiają się wątpliwości, zawsze można je od razu wyjaśnić. Także same plusy :)
Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?
Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.
Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.
Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.