Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Ruch na Twojej witrynie jest mały? Borykasz się ze słabymi wynikami, niską wydajnością swoich działań? Pozwól, że jedna z najlepszych agencji SEO przeprowadzi specjalistyczny audyt Twojej strony, zdiagnozuje problemy, wskaże niedociągnięcia i opracuje indywidualną strategię, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.

Czym są audyt SEO?

Audyt pozwala wyłowić wszystkie duże i małe usterki w witrynie, które wpływają na obniżenie jej wartości w rankingach pozycjonowania. Sama analiza obejmuje kilka etapów, w tym ocenę procesów przeszukiwania i indeksowania przez wyszukiwarki, eliminację przekierowań, sprawdzanie duplikatów treści czy poprawności kodu źródłowego. Cel tych działań jest jeden: poprawa struktury i jakości strony, a przez to zapewnienie wyższych pozycji w Google.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Audyt Łódź


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Oferta na audyt SEO

    Aby utrzymać poprawioną szybkość i wydajność na dłuższą metę, warto włączyć trening siłowy do codziennej rutyny biegacza.

    Bez dokładnej analizy trudno stwierdzić, czy istnieją słabe punkty i problemy, które obniżają ranking witryny w wyszukiwarkach. Trudno również ocenić jej użytkowość dla samych użytkowników. Dlatego audyt okazuje się niezbędny, szczególnie jeśli chcemy zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć nowych odbiorców.

    Analiza on-page

    Każdy detal, każda sekcja i każda podstrona Twojej witryny może mieć wpływ na jej sukces, ale równocześnie może stać się przyczyną porażki. Audyt on-page pozwala na szczegółowe przyjrzenie się wielu wskaźnikom i uwzględnienie różnych kryteriów. Podczas analizy sprawdzane są m.in. takie elementy jak struktura URL, meta dane, jakość treści, słowa kluczowe, zachowanie użytkowników, a także budowa i inne. Dzięki technicznemu badaniu można uzyskać wgląd w to, które elementy działają poprawnie, a które trzeba poprawić.

    Analiza off-page

    Ten element audytu opiera się głównie na ocenie jak dana witryna jest postrzegana w sieci. Jej jakość i pozycja w przestrzeni internetowej mają znaczny wpływ na sukces Twojej marki. Sprawdzimy profil linków prowadzących do strony, ocenimy ich liczbę oraz źródła z których pochodzą. Zidentyfikujemy również potencjalnie niebezpieczne zewnętrzne linki i wskażemy, jak je zdezaktywować lub usunąć. Zajmujemy się tym na co dzień, dlatego możesz śmiało powierzyć swoją witrynę w nasze ręce.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami