Dlaczego audyt SEO jest ważny dla mojej strony?

Czy zauważyłeś, że ruch na Twojej stronie internetowej jest niewielki? Masz problem z osiąganiem satysfakcjonujących wyników i efektywnością swoich działań marketingowych? Pozwól, że jedna z czołowych agencji SEO przeprowadzi szczegółowy audyt Twojej witryny, zidentyfikuje problemy, wskaże niedoskonałości i opracuje spersonalizowaną strategię, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.

Czym właściwie jest audyt SEO?

Audyt pozwala wykryć zarówno duże, jak i drobne błędy na stronie, które mają wpływ na jej wartość w rankingach wyszukiwarek. Proces analizy obejmuje kilka etapów, w tym ocenę procesów indeksowania i przeszukiwania przez wyszukiwarki, eliminację przekierowań, sprawdzenie duplikatów treści oraz ocenę poprawności kodu źródłowego. Głównym celem tych działań jest poprawa struktury i jakości strony, co przekłada się na osiąganie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google’a.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

    Audyt Rzeszów


    IcomSeo eksperci od pozycjonowania - biuro

    Propozycja audytu SEO

    Bez gruntownej analizy trudno jest zauważyć ewentualne słabe punkty czy problemy, które mogą obniżać pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Ocena użyteczności dla użytkowników również nie jest łatwa. Dlatego audyt staje się nieodzowny, szczególnie jeśli chcemy zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć nowych odbiorców.

    Analiza on-page

    Każdy detal, każda część, każda podstrona Twojej witryny może mieć znaczenie dla jej sukcesu, ale również może stanowić potencjalne zagrożenie. Audyt on-page pozwala nam zagłębić się w liczne wskaźniki i wziąć pod uwagę różnorodne kryteria. Podczas tej analizy oceniamy m.in.: strukturę URL, meta dane, jakość treści, słowa kluczowe, zachowanie użytkowników, oraz budowę i inne elementy. To szczegółowe badanie daje nam wgląd w to, które elementy działają poprawnie, a które wymagają korekty.

    Analiza off-page

    Ten aspekt audytu skupia się głównie na ocenie, w jaki sposób witryna jest postrzegana w sieci. Jakość i pozycja w przestrzeni internetowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej marki. Przeanalizujemy profil linków prowadzących do Twojej strony, ocenimy ich liczbę oraz źródła, z których pochodzą. Zidentyfikujemy również potencjalnie ryzykowne zewnętrzne linki i przedstawimy sposób ich dezaktywacji lub usunięcia. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu możesz mieć pewność, że Twoja witryna jest w dobrych rękach.

    Skontaktuj się z nami

    Inżynierowie od SEO zbadają Państwa stronę

    Co analizujecie?

    Przyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.

    Czy sprawdzacie profil linków?

    W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

    Co zawiera końcowy raport?

    Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.

    Czy potrzebny będzie pełny dostęp do mojej strony?

    W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.

    Czy możecie poprawić usterki, które udało się wykryć dzięki audytowi?

    Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.

    Ile czasu zajmuje audyt?

    Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.

    Opinie klientów

    Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.

    Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?

    Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.

    Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.

    Skuteczne realizacje

    Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
    jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:

    UbiIus ruch na stronie dzięki audytowi wzrost

     

    Rezultaty audytu i pozycjonowania

    UbiIus odszkodowania efekty SEO

     

    Sprawdź nasze case studies

    Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

    Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
    i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

    Skontaktuj się z nami