Czy ruch na Twojej stronie internetowej jest ograniczony? Czy doświadczasz słabych wyników i niskiej wydajności działań? Pozwól jednej z czołowych agencji SEO przeprowadzić specjalistyczny audyt Twojej witryny. Dzięki niemu zostaną zidentyfikowane problemy, niedociągnięcia, a także opracowana zostanie spersonalizowana strategia, mająca na celu poprawę widoczności Twojego biznesu w sieci.
Czym dokładnie jest audyt SEO?
Audyt SEO to proces identyfikacji zarówno dużych, jak i drobnych problemów na stronie internetowej, które negatywnie wpływają na jej pozycję w rankingach wyszukiwarek. Analiza ta obejmuje kilka etapów, w tym ocenę procesów indeksowania i przeszukiwania przez wyszukiwarki, eliminację przekierowań, sprawdzenie duplikatów treści oraz ocenę poprawności kodu źródłowego. Celem tych działań jest jedno – usprawnienie struktury i jakości witryny, co z kolei przekłada się na jej wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Bez dogłębnej analizy trudno zidentyfikować, czy istnieją słabe punkty, problemy obniżające pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki. Ciężko też ocenić jej funkcjonalność dla samych użytkowników. Audyt okazuje się więc niezbędny, zwłaszcza jeśli chcemy poprawić ruch na stronie i przyciągnąć nowych odbiorców.
Analiza on-page
Każdy detal, każda część, każda podstrona Twojej witryny może być kluczem do sukcesu, ale również może stanowić zagrożenie dla jej powodzenia. Audyt on-page pozwala dokładnie przeanalizować różnorodne wskaźniki, uwzględniając różne kryteria. Podczas tego badania oceniane są elementy takie jak struktura adresów URL, meta dane, jakość treści, słowa kluczowe, zachowania użytkowników, oraz budowa, wśród innych. Takie techniczne zbadanie daje możliwość zrozumienia, które elementy działają zgodnie z oczekiwaniami, a które wymagają poprawy.
Analiza off-page
Ten aspekt audytu skupia się głównie na ocenie, jak Twoja witryna jest postrzegana w sieci. Jej jakość i pozycja w przestrzeni internetowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej marki. Przeprowadzimy szczegółową analizę profilu linków prowadzących do Twojej strony, oceniając ich ilość oraz czy pochodzą one z wiarygodnych i wartościowych źródeł. Zidentyfikujemy również zewnętrzne linki potencjalnie szkodliwe i przedstawimy sposób na ich dezaktywację lub usunięcie. Dzięki naszemu doświadczeniu możesz być pewien, że Twoja witryna jest w dobrych rękach.
Skontaktuj się z namiPrzyglądamy się szerokiemu zestawowi czynników wpływających na miejsce strony w wyszukiwarce. Część z nich to komponenty typowo techniczne (prędkość ładowania strony, kod, uszkodzone linki), inne dotyczą zawartości (duplikaty, właściwe nasycenie słowami kluczowymi), struktury wewnętrznej, zapleczowej (metatagi, nagłówki), a jeszcze inne są składnikami funkcjonującymi poza samą stroną (linki zewnętrzne). W połączeniu te wszystkie dane składają się na szczegółowy raport, który uwzględnia braki i defekty, jakie wykryto na stronie.
W ramach standardowych usług SEO analizujemy zarówno jakość, jak i wartość linków. Profil sprawdzamy, by wykluczyć ewentualne zagrożenia oraz linki, które mogłyby w negatywny sposób wpływać na pozycję strony. W razie jakichkolwiek niejasności, wątpliwości lub indywidualnych oczekiwań, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Twój indywidualny raport SEO zawiera szczegółowe informacje i dane dotyczące pojedynczych elementów wpływających na pozycję strony. Poza eksperckimi ocenami odrębnych segmentów znajdziesz w nim również wskazówki na temat tego, co można poprawić, jak przebudować i zmienić strukturę, by Twoja strona stała się silniejsza. Sprawdzane komponenty otrzymają od nas punktację zgodną z wymogami i algorytmami Google.
W niektórych przypadkach – tak. Zazwyczaj jednak wystarczy nam jedynie wgląd do Google Search Console oraz Google Analytics. Nasze narzędzia przemierzają i sprawdzają Twoją stronę, podobnie jak robi to Google, więc pełny akces okazuje się niezbędny jedynie sporadycznie.
Tak, ale będzie to dodatkowa usługa nieuwzględniona w samym audycie. Jeśli zechcesz, po przedstawieniu raportu, możemy wycenić koszt usunięcia błędów i wprowadzenia niezbędnych zmian na stronie.
Przeciętnie analiza strony zajmuje około 3 dni. W przypadku bardzo rozbudowanych serwisów z wieloma podstronami czas sprawdzania może wydłużyć się do 7 dni.
Sprawdź opinie naszych klientów i zobacz, jak budujemy reputację.
Zamówione tam pozycjonowanie strony firmy zaczyna przynosić zamierzony efekt. Wzrasta liczba odwiedzających, więcej osób dzwoni z pytaniami o ofertę. Wszystko idzie w dobrym kierunku.
Wycena podesłana w czasie krótszym niż doba czyli tak jak jest napisane na ich stronie. To pierwszy plus. Drugi jest taki, że po pewnym czasie jaki trzeba odczekać faktycznie widać jest efekty tego pozycjonowania. Czyli działają jak należy.
Uczestniczę w programie partnerskim, opcja jawna. Polecam się zainteresować, ciekawie to wymyślili.
Korzystam z usług IcomSEO i jestem bardzo zadowolona. Moja strona zyskuje coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a ruch rośnie :) To profesjonaliści, którzy mają kilkanaście lat doświadczenia w pozycjonowaniu, a przynajmniej tak napisali na swojej stronie :D Fakt, faktem - sprawdzają się i ich działania są skuteczne, polecam!
Potwierdzam, solidna firma. Kierując się pozytywnymi opiniami znalezionymi w internecie zdecydowałem się zamówić w Icom SEO pozycjonowanie mojego sklepu. Sam kontakt z tą firmą bezproblemowy, zawsze można się dodzwonić i dopytać o szczegóły. Podsumowując- zdecydowanie można im zaufać.
Sklep, który prowadzimy z mężem zyskuje cały czas nowych klientów. A to dzięki wypozycjonowaniu go. Z czasem będzie na pewno jeszcze lepiej. Na pewno było warto zainwestować w pozycjonowanie.
Warto wykupić usługę pozycjonowania. Klienci częściej znajdują stronę w Internecie i częściej dzwonią. Jestem zadowolony, bo widzę efekty. Podoba mi się system rozliczania opłat. Polecam.
Na tą firmę trafiłam z polecenia kolegi, który zamówił u nich pozycjonowanie swojego sklepu i był bardzo zadowolony z wyników. Ja też nie mam powodów do narzekań:):) Oprócz skuteczności pozycjonowania można wspomnieć o tym, że nie ma żadnych problemów z kontaktem z tą firmą, zarówno mailowym jak i telefonicznym. Jeśli pojawiają się wątpliwości, zawsze można je od razu wyjaśnić. Także same plusy :)
Czym profesjonalny audyt różni się od analiz dostępnych dzięki darmowym narzędziom?
Bezpłatne narzędzia traktują problem pobieżnie i kontrolują jedynie aspekty techniczne. Istnieje bardzo niskie prawdopodobieństwo, że z ich pomocą uda się odnaleźć rzeczywiste źródło problemu, gdyż rzetelna optymalizacja uwzględnia znacznie więcej niż jedynie kilka wskaźników. Nasi eksperci analizują wszystkie kluczowe czynniki, by stworzyć jak najbardziej precyzyjną i szczegółową analizę.
Zobacz jakie wyniki uzyskaliśmy dzięki audytowi i wdrożeni zaleceń – audyt i optymalizacja kancelarii prawnej Ubi Ius.
Jesteśmy naprawdę skuteczni - przeczytaj nasze case studies i zobacz,
jakie mamy wyniki. Poniżej przykład audytu i wdrożenia zaleceń:
Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.