Audyt optymalizacji treści pod słowa kluczowe

Co nazywamy audytem SEO? Jest to przeprowadzony przez specjalistów SEO proces oceny witryny internetowej uwzględniający kilka ważnych czynników. Istotne jest nie tylko to, jak dana strona prezentuje się wizualnie, ważny jest również stopień jej przystosowania do prowadzenia z jej wykorzystaniem kampanii SEO. Inaczej mówiąc- następuje sprawdzenie, czy strona dostosowana jest do wymagań stawianych przez wyszukiwarki internetowe, takie jak Google. Z witrynami internetowymi jest jak z każdym innym produktem- są takie, co do wykonania których nie można mieć większych zastrzeżeń, jak i takie wykonane wadliwie. Audyt SEO umożliwi stwierdzenie, do której z tych grup zalicza się Twoja witryna. W ten sposób znaleźć można wady, które potem można usunąć w procesie optymalizacji strony.

Chcesz się dowiedzieć, czy projektant Twojej strony internetowej pomyślał o tym, aby była ona przystosowana do prowadzenia z jej wykorzystaniem kampanii marketingowej w internecie?

Audyt pomoże odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Czy z użyciem Twojej strony ( w jej aktualnym kształcie ) może być przeprowadzone pozycjonowanie z wykorzystaniem słów kluczowych?
  • Czy konieczne będą zmiany w kodzie witryny, aby możliwe było pozycjonowanie z użyciem fraz kluczowych?
  • Czy istnieją jakieś inne przeszkody natury technicznej, które uniemożliwiają przeprowadzenie kampanii SEO?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

Czego możesz od nas oczekiwać?

Audyt wykaże, czy firma, która stworzyła Twoją stronę internetową zadbała o to, aby możliwe było przeprowadzenie z jej wykorzystaniem kampanii SEO opierającej się na użyciu najskuteczniejszych słów kluczowych. Po zakończeniu naszego przeglądu Twojej strony prześlemy Ci Audyt SEO, dokument zawierający wnioski z przeprowadzonej przez nas kontroli.Znajdziesz tam szczegółowy opis znalezionych przez nas błędów wraz z sugestiami dotyczącymi tego, jak można je naprawić. Jeżeli zastosujesz się do otrzymanych od nas wskazówek, Twoja strona spełni wszystkie warunki konieczne do tego, aby można było rozpocząć skuteczną kampanię SEO i nie mieć problemów związanych z działaniem algorytmów Google. Zapraszamy do mailowego lub telefonicznego kontaktu z nami w celu ustalenia terminu rozpoczęcia audytu.

Co zawiera audyt optymalizacji serwisu pod wybrane słowa?

Optymalizacja treści
  • Słowa kluczowe w tytule
  • Długość tytułu
  • Duplikaty tagu title
  • Słowa kluczowe w tagu meta description
  • Długość meta description
  • Zduplikowany tag meta description
  • Słowa kluczowe w tagu meta keywords
  • Słowa kluczowe w tekście głównym
  • Liczba słów w tekście
  • Słowa kluczowe w H1
  • Słów kluczowych w H2-H6
  • Słowa kluczowe pogrubione
  • Słowa kluczowe kursywą
  • Słowa kluczowe w odnośnikach linków
  • Słowa kluczowe w tekstach ALT
  • Puste ALT teksty
  • Znaczniki danych strukturalnych

Czynniki techniczne
  • Kod statusu strony
  • Zerwanych zasobów
  • Ograniczenia w indeksowaniu
  • Zasoby wykluczone z indeksowania
  • Sprawdzenie meta refresh
  • Sprawdzenie rel=”canonical”
  • Mieszane treści HTTP/HTTPS
  • Duplikat kodu rel=”canonical”
  • Sprzeczne kodowanie znaków
  • Korzystanie z ramek
  • Rozmiar strony
  • Czas odpowiedzi serwera
  • Zbyt wiele przekierowań
  • Zasoby nieskompresowane
  • Obrazy nieskompresowane
  • Zasoby niezbuforowane
  • Niezminimalizowane zasoby
  • Blokowanie renderowania JavaScript/CSS
  • Priorytet górnej zawartości
  • Urządzenia mobilne przyjazność
  • Błędy i ostrzeżenia W3C HTML
  • Błędy i ostrzeżenia W3C CSS
  • Dynamiczny adres URL
  • Długość adresu URL
  • Niedziałające linki
  • Liczba linków na stronie
  • Dofollow zewn. linków na stronie
  • Rzutnia konfiguracja
  • Zbyt mały tekst
  • Zbyt małe cele dotykowe
  • Zawartość wykracza poza rzutnię
  • Strona korzysta z wtyczek

Czas wykonania: do 3 dni | Liczba badanych elementów: 49

199 zł netto

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami