Audyt strony internetowej – budowa

Audytem SEO nazywamy dokonany przez specjalistów przegląd strony internetowej, który ma wykazać, czy jest ona przystosowana do prowadzenia z jej wykorzystaniem działań marketingowych za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Pomimo tego, że świadomość osób prowadzących strony internetowe z roku na rok rośnie, wciąż wiele z nich nie przywiązuje należytej wagi do tego, aby zadbać o zapewnienie swojej witrynie możliwości bycia dobrze widoczną w wyszukiwarce. Przez to nie generuje ona takich zysków, jakie byłyby możliwe do osiągnięcia.

Chcesz dowiedzieć się, czy twórcy danej strony internetowej wzięli pod uwagę to, że może być ona wykorzystana podczas realizowanej w sieci kampanii marketingowej?

Po zakończeniu audytu będzie możliwa odpowiedź na następujące pytania:

  • Czy Twoja strona jest gotowa do rozpoczęcia działań związanych z jej pozycjonowaniem?
  • Czy budowa Twojej strony wymaga wprowadzenia w niej zmian, czy też została zaprojektowana w sposób optymalny?
  • Czy widoczne są wady w budowie witryny?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Wyślij wypełniony formularz
– skontaktujemy się z Tobą.

Co będzie zawierał audyt strony otrzymany od nas?

Celem audytu jest znalezienie odpowiedzi na pytanie- czy twórcy danej strony internetowej przeprowadzili taką jej optymalizację, aby możliwe było prowadzenie skutecznych działań z wykorzystaniem wyszukiwarek? Przygotowany przez nas Audyt SEO zawierał będzie szczegółowy opis wszystkich wykrytych nieprawidłowości. Przedstawimy w nim również sposoby na naprawę wykrytych przez nas błędów. Po wdrożeniu zalecanych przez nas zmian możliwy będzie znaczący awans Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Nic nie stanie wtedy na przeszkodzie, aby wykorzystać wyszukiwarkę jako narzędzie do efektywnego promowania Twojej firmy.

Co zawiera audyt strony internetowej, budowy - co sprawdzamy?

Indeksowanie i widzenie przez wyszukiwarki
  • Strony z kodem odpowiedzi 4xx
  • Zasoby z kodem stanu 5xx
  • Strony indeksowane z ograniczeniami
  • Konfiguracja strony 404
  • Plik robots.txt
  • Mapa strony

Przekierowania
  • Wersje z www i bez www
  • HTTP/HTTPS wersje stron (SSL)
  • Strony z przekierowaniem 302
  • Strony z przekierowaniem 301
  • Strony z długimi łańcuchami przekierowań
  • Strony z meta refresh
  • Strony z rel = „canonical”

Kodowanie i czynniki techniczne
  • Przyjazność dla urządzeń mobilnych
  • Strony HTTPS z mieszanymi treściami
  • Strony z duplikatem kodu rel = „canonical”
  • Strony z ramkami
  • Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C HTML
  • Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C CSS
  • Zbyt duża strona

Adresy URL
  • Dynamiczne adresy URL
  • Za długi adres URL

Linki
  • Nie działające linki
  • Strony z nadmierną liczbą linków
  • Zewnętrzne linki Dofollow

Obrazy
  • Zerwanych obrazów
  • Puste alt teksty

SEO na stronie
  • Puste tagi tytułów
  • Zduplikowane tytuły
  • Zbyt długie tytuły
  • Puste meta description
  • Zduplikowane META descriptions
  • Za długi META description

Czas wykonania: do 3 dni | Liczba badanych elementów: 33

199 zł netto

Case studies

Małymi krokami prowadzimy naszych klientów do sukcesu biznesowego.

Zamów darmowy audyt SEO swojej strony

Wyślij nam adres swojej strony internetowej i dane, a my wykonamy audyt
i sprawdzimy, co można na niej poprawić.

Skontaktuj się z nami