Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C HTML

Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C HTML

W3C, czyli Word Wide Web Consortium to organizacja zajmująca się ustanawianiem standardów w dziedzinie pisania i przesyłu stron WWW. Udostępnia darmowe narzędzia do walidacji, czyli sprawdzenia zgodności z ustanowionymi standardami, plików HTML oraz CSS.

Strony z błędami i ostrzeżeniami W3C HTML

Zgodność ze standardami W3C nie jest obowiązkowa. Niekiedy zdarza się, że niektóre elementy strony nie są napisane tak, jak przewiduje to dokumentacja, ale działają całkowicie prawidłowo. Z tego powodu Google nie traktuje błędów i ostrzeżeń W3C HTML jako bezpośredniego czynnika rankingowego.

Warto jednak to weryfikować, ponieważ w znacznej większości przypadków błędy lub ostrzeżenia W3C HTML nie występują bez powodu. Często wskazują na elementy strony, które nie działają poprawnie, wymagają optymalizacji lub są po prostu zbędne. Poprawa jakości kodu i działania witryny z pewnością przyczyni się do zwiększenia rankingu strony w oczach robotów Google.

W aspekcie SEO należy w tym przypadku zwrócić uwagę na jakość i szybkość działania strony oraz usunięcie wszelkich zbędnych elementów kodu HTML. Niekiedy błędy wskazane przez walidację W3C HTML mogą odpowiadać za niepoprawne indeksowanie treści witryny w Google.

 

Zobacz również
Na czym polega Copywriting i jakie ma znaczenie dla SEO?
Na czym polega Copywriting i jakie ma znaczenie dla SEO?
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 07.10.2024

Copywriting to sztuka pisania tekstów, które mają na celu przekonać odbiorcę do podjęcia określonego działania, niezależnie od tego, czy...

Znaczenie Blogowania dla SEO
Znaczenie Blogowania dla SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 07.10.2024

Blogowanie stało się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu online, a jego wpływ na SEO (Search Engine Optimization) jest ogromny....

Content Distribution- Klucz do sukcesu twojej strategii SEO
Content Distribution- Klucz do sukcesu twojej strategii SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 07.10.2024

Tworzenie wartościowych treści jest podstawą każdej strategii SEO, ale bez odpowiedniego ich dystrybuowania, nawet najlepsze treści mogą pozostać niezauważone....

User-Generated Content (UGC) w SEO- Jak wykorzystać treści tworzone przez użytkowników
User-Generated Content (UGC) w SEO- Jak wykorzystać treści tworzone przez użytkowników
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 07.10.2024

W świecie cyfrowego marketingu istnieje wiele strategii na budowanie widoczności marki, a jedną z najszybciej rosnących metod jest wykorzystanie...

Content Strategy w SEO
Content Strategy w SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 07.10.2024

W dzisiejszym świecie marketingu online, strategia treści (ang. content strategy) to fundament, na którym opiera się skuteczne pozycjonowanie stron...

Optymalizacja ścieżek nawigacyjnych w SEO
Optymalizacja ścieżek nawigacyjnych w SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 02.09.2024

W krajobrazie cyfrowym, gdzie konkurencja o uwagę użytkowników jest coraz większa, optymalizacja ścieżek nawigacyjnych (URL) stała się jednym z...

Znaczenie breadcrumbs dla SEO
Znaczenie breadcrumbs dla SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 02.09.2024

W świecie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) istnieje wiele narzędzi i strategii, które pomagają poprawić widoczność strony w wynikach...

Interaktywność strony a SEO
Interaktywność strony a SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 02.09.2024

W dzisiejszym dynamicznym środowisku internetowym, sukces strony internetowej nie zależy już tylko od jej treści i słów kluczowych. Interaktywność...

Czytelność i struktura treści w SEO
Czytelność i struktura treści w SEO
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 02.09.2024

W świecie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) wiele uwagi poświęca się technicznym aspektom, takim jak linki zwrotne, słowa kluczowe...