Wiedza


Zbyt długie tagi title
Zbyt długie tagi title
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Długość tagu title jest czynnikiem istotnym pod względem User Experience – dla robotów Google nie ma tak wielkiego znaczenia....

Zduplikowane tagi title
Zduplikowane tagi title
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Duplikację tagu title można rozumieć dwojako – można tak interpretować zastosowanie takiego samego tytułu dla różnych stron lub wykorzystanie...

Puste tagi title
Puste tagi title
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Każda podstrona powinna mieć określony tytuł poprzez znacznik title – powinna, bo nie zawsze tak jest. Niekiedy znaczniki title...

Strony z nadmierną ilością linków
Strony z nadmierną ilością linków
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Linki to istotny element pozycjonowania – można nawet powiedzieć, że jeden z najważniejszych. Czy to oznacza, że im więcej,...

Niedziałające linki
Niedziałające linki
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Niedziałające linki są naprawdę jednym z poważniejszych problemów, z którymi musi zmierzyć się administrator witryny. Oczywiście takiego kłopotu nie...

Za długi adres URL
Za długi adres URL
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Adres URL jest istotnym czynnikiem w aspekcie SEO i nie powinno wzbudzać to najmniejszych wątpliwości. Nawet jeśli nie potraktujemy...

Dynamiczne adresy url
Dynamiczne adresy url
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Adres URL, jak sama nazwa wskazuje, jest adresem, pod którym odnajdziemy konkretną stronę. Co ciekawe, ma dużo wspólnego z...

Zbyt duża strona
Zbyt duża strona
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Czas ładowania strony to nic innego, jak ilość czasu potrzebna do pobrania wszystkich niezbędnych zasobów z serwera. Długość tego...

Puste alt teksty
Puste alt teksty
Piotr Antoszek CEO IcomSEO / 28.03.2020

Alt tekst, czyli alternatywny opis obrazu to pewna furtka dla robotów indeksujących, która pozwala im dowiedzieć się, co przedstawia...